Learn Turkish-Meeting ( Tanışma )







MERHABA
 

 Fatma:    Merhaba. 
                Benim adım Fatma 
                  Sizin adınız ne? 

Rick:       Merhaba. 
                Benim adım Rick.

 Fatma:    Nasılsınız? 

 Rick:       İyiyim. 
                Teşekkürler. Ya siz? 

 Fatma:     İyiyim. Memnun oldum. 

 Rick:       Memnun oldum. 

 Fatma:     İyi günler.

 Rick:        İyi günler.

 * * * * * * * * * * * * ** * * * * * * * * * * * * * * 
Merhaba.                                        
Hello! 

 Benim adım ______         
My name is __________ 

 Sizin adınız ne?                      
What is your name?
 
 Ya siz?                                                  
And you?
 
 Nasılsınız?                                        
How are you? 

 İyiyim. Teşekkürler.                  
 I am fine. Thanks.
 
 Memnun oldum.                           
 Nice to meet you. 

 İyi günler.                                       
Have a nice day.

Comments